Skip to content
Solutions
Management & organization
Sales & marketing
Teams & talent
Approach
Cases
About Dominique
Menu
Solutions
Management & organization
Sales & marketing
Teams & talent
Approach
Cases
About Dominique
EN
NL
EN
NL
Blog
24/03/2024
5 Tips voor een positieve mindset.
Futloos ? Geen focus ? Rusteloos ? Onzeker ? Val je om 20h in slaap voor TV ? 5 minuten...
Read this article
24/01/2024
Exporteren, 1 van de fundamenten voor KMO groei.
Culturele diversiteit en lokale aanpassing zijn cruciale aspecten voor kleine en middelgrote ondernemingen (KMO’s) die internationaal opereren. Het begrijpen en...
Read this article
23/12/2023
Waarom slimme leiders vragen stellen
“Van iemand aan de top wordt verwacht antwoord te hebben op alle vragen.” Deze zin trok onlangs mijn aandacht in...
Read this article
23/11/2023
Effectief time management om alles uit je dag te halen
“Amai, die werkt 70 uur per week. Dat is waarschijnlijk ne belangrijke en succesvolle mens.” Tegenwoordig wordt ‘druk zijn’ beschouwd...
Read this article
22/07/2022
Hoe weet je of je e-mailcampagne goed presteert?
Hoe weet ik of mijn e-mailcampagnes goed presteren of niet? Hoe verhoog ik mijn respons? Wanneer je e-mailcampagnes uitvoert, zijn...
Read this article
21/05/2021
Blijf top of mind bij je doelgroep
Hét business kanaal bij uitstek in een B2B omgeving? Da’s LinkedIn. Blijf top of mind bij je doelgroep zowel in...
Read this article
21/04/2021
Virtueel ondernemen. De toekomst?
Nieuwe markten ontdekken? Potentiële klanten ontmoeten in het buitenland? In tijden van corona lijkt het je misschien niet zo evident....
Read this article
20/01/2020
Thuis gelukkig? Klanten gelukkig!
Customer experience, ook wel klantenbeleving, start thuis. Succes in je business hangt helemaal af van tevreden klanten, maar tegenwoordig lijken...
Read this article
19/09/2019
Social selling, slimme sales?
Wie zich online profileert als expert en interactie creëert met zijn doelgroep, doet aan social selling. Een aanpak die tijd,...
Read this article
19/01/2019
Why give “your customer” a seat in the Boardroom?
In an era of major transition with digital disruption, changing organizational models, changing theory of businesses, boards need to listen more...
Read this article
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Naam
E-mailadres
Inschrijven