Blog

fredy-jacob-t0SlmanfFcg-unsplash
25/02/2025

How do you ensure that 5 generations in the workplace work together rather than clash?

An SME business leader spoke to me with a question that had been on his mind for weeks: “How do...
Hoe geef je een familiebedrijf succesvol door aan de volgende generatie
24/12/2024

Hoe geef je een familiebedrijf succesvol door aan de volgende generatie

Hoe geef je een familiebedrijf KMO succesvol door aan de volgende generatie? De komende 10 jaar zijn er in Vlaanderen...
168725202119hh5
24/11/2024

Tevreden klanten = Gouden klanten!

💰 Tevreden klanten = Gouden klanten! 💰 Maar hoe tevreden zijn jouw klanten écht? 🤔 Krijgen ze die topservice die...
Viegwiel HOB new
24/11/2024

House of Boards’ ecosystem works like a flywheel!

A rapidly growing international network Entrepreneurs, Experts, C-Level Executives, Academics and Investors make up members of a rapidly growing international...
valkuil-zes-ebook-dominique-demeulemeester
24/10/2024

Reeks KMO-advies: Valkuil #6 Onvoldoende aandacht voor personeel

Veel KMO’s investeren niet in de opleiding en ontwikkeling van hun werknemers. Ook de werksfeer is vaak niet top, waardoor...
valkuil-vijf-ebook-dominique-demeulemeester
24/10/2024

Reeks KMO-advies: Valkuil #5 Onvoldoende innovatie

De markt is voortdurend in beweging. KMO’s die niet innoveren, geraken achterop bij de concurrentie. Voorbeeld uit de praktijk Wat...
valkuil-vier-ebook-dominique-demeulemeester
24/09/2024

Reeks KMO-advies: Valkuil #4 Onvoldoende aandacht voor klantenservice

Verschillende KMO’s investeren onvoldoende in hun klantenservice of doen het op de verkeerde manier waardoor ze weinig terugkerende klanten hebben....
alexandra-gorn-smuS_jUZa9I-unsplash
24/09/2024

Sales na de Coronacatastrofe - Tijd om je team wakker te schudden!

De Grote Ontwaking: Sales na de Coronacatastrofe – Tijd om je team wakker te schudden! Herken je dit? 𝗘𝗲𝗻 𝗺𝗮𝗶𝗹𝘁𝗷𝗲...
valkuil-drie-ebook-dominique-demeulemeester
24/09/2024

Reeks KMO-advies: Valkuil #3 Verkeerde prijszetting

Veel KMO’s hanteren te lage prijzen die leiden tot verlies, terwijl te hoge prijzen de klanten afschrikken. Voorbeeld uit de...
valkuil-twee-ebook-dominique-demeulemeester
24/09/2024

Reeks KMO-advies: Valkuil #2 Slechte marketing

Tal van KMO’s investeren te weinig in marketing of doen dit op de verkeerde manier, waardoor ze potentiële klanten mislopen....

Schrijf je in voor de nieuwsbrief