Blog

Hoe geef je een familiebedrijf succesvol door aan de volgende generatie
13/12/2024

Hoe geef je een familiebedrijf succesvol door aan de volgende generatie

Hoe geef je een familiebedrijf KMO succesvol door aan de volgende generatie? De komende 10 jaar zijn er in Vlaanderen...
168725202119hh5
13/11/2024

Tevreden klanten = Gouden klanten!

💰 Tevreden klanten = Gouden klanten! 💰 Maar hoe tevreden zijn jouw klanten écht? 🤔 Krijgen ze die topservice die...
Viegwiel HOB new
12/11/2024

Het ecosysteem van House of Boards werkt als een vliegwiel!

Een snelgroeiend internationaal netwerk Ondernemers, Experten, C-Level Executives, Academici en Investeerders vormen samen leden van een snelgroeiend internationaal netwerk. House ...
valkuil-zes-ebook-dominique-demeulemeester
29/10/2024

Reeks KMO-advies: Valkuil #6 Onvoldoende aandacht voor personeel

Veel KMO’s investeren niet in de opleiding en ontwikkeling van hun werknemers. Ook de werksfeer is vaak niet top, waardoor...
valkuil-vijf-ebook-dominique-demeulemeester
15/10/2024

Reeks KMO-advies: Valkuil #5 Onvoldoende innovatie

De markt is voortdurend in beweging. KMO’s die niet innoveren, geraken achterop bij de concurrentie. Voorbeeld uit de praktijk Wat...
valkuil-vier-ebook-dominique-demeulemeester
30/09/2024

Reeks KMO-advies: Valkuil #4 Onvoldoende aandacht voor klantenservice

Verschillende KMO’s investeren onvoldoende in hun klantenservice of doen het op de verkeerde manier waardoor ze weinig terugkerende klanten hebben....
alexandra-gorn-smuS_jUZa9I-unsplash
25/09/2024

Sales na de Coronacatastrofe - Tijd om je team wakker te schudden!

De Grote Ontwaking: Sales na de Coronacatastrofe – Tijd om je team wakker te schudden! Herken je dit? 𝗘𝗲𝗻 𝗺𝗮𝗶𝗹𝘁𝗷𝗲...
valkuil-drie-ebook-dominique-demeulemeester
16/09/2024

Reeks KMO-advies: Valkuil #3 Verkeerde prijszetting

Veel KMO’s hanteren te lage prijzen die leiden tot verlies, terwijl te hoge prijzen de klanten afschrikken. Voorbeeld uit de...
valkuil-twee-ebook-dominique-demeulemeester
2/09/2024

Reeks KMO-advies: Valkuil #2 Slechte marketing

Tal van KMO’s investeren te weinig in marketing of doen dit op de verkeerde manier, waardoor ze potentiële klanten mislopen....
e-book-dominique-demeulemeester
21/08/2024

Reeks KMO-advies: Valkuil #1 Onvoldoende focus

Veel KMO’s hebben te maken met een versnippering van hun aandacht. Ze proberen alles te doen om alle klanten tevreden...

Schrijf je in voor de nieuwsbrief