Ga naar de inhoud
Oplossingen
Management & organisatie
Sales & marketing
Teams & talent
Aanpak
Cases
Over Dominique
Blog
Menu
Oplossingen
Management & organisatie
Sales & marketing
Teams & talent
Aanpak
Cases
Over Dominique
Blog
NL
EN
NL
EN
Blog
13/12/2024
Hoe geef je een familiebedrijf succesvol door aan de volgende generatie
Hoe geef je een familiebedrijf KMO succesvol door aan de volgende generatie? De komende 10 jaar zijn er in Vlaanderen...
Lees dit artikel
13/11/2024
Tevreden klanten = Gouden klanten!
💰 Tevreden klanten = Gouden klanten! 💰 Maar hoe tevreden zijn jouw klanten écht? 🤔 Krijgen ze die topservice die...
Lees dit artikel
12/11/2024
Het ecosysteem van House of Boards werkt als een vliegwiel!
Een snelgroeiend internationaal netwerk Ondernemers, Experten, C-Level Executives, Academici en Investeerders vormen samen leden van een snelgroeiend internationaal netwerk. House ...
Lees dit artikel
29/10/2024
Reeks KMO-advies: Valkuil #6 Onvoldoende aandacht voor personeel
Veel KMO’s investeren niet in de opleiding en ontwikkeling van hun werknemers. Ook de werksfeer is vaak niet top, waardoor...
Lees dit artikel
15/10/2024
Reeks KMO-advies: Valkuil #5 Onvoldoende innovatie
De markt is voortdurend in beweging. KMO’s die niet innoveren, geraken achterop bij de concurrentie. Voorbeeld uit de praktijk Wat...
Lees dit artikel
30/09/2024
Reeks KMO-advies: Valkuil #4 Onvoldoende aandacht voor klantenservice
Verschillende KMO’s investeren onvoldoende in hun klantenservice of doen het op de verkeerde manier waardoor ze weinig terugkerende klanten hebben....
Lees dit artikel
25/09/2024
Sales na de Coronacatastrofe - Tijd om je team wakker te schudden!
De Grote Ontwaking: Sales na de Coronacatastrofe – Tijd om je team wakker te schudden! Herken je dit? 𝗘𝗲𝗻 𝗺𝗮𝗶𝗹𝘁𝗷𝗲...
Lees dit artikel
16/09/2024
Reeks KMO-advies: Valkuil #3 Verkeerde prijszetting
Veel KMO’s hanteren te lage prijzen die leiden tot verlies, terwijl te hoge prijzen de klanten afschrikken. Voorbeeld uit de...
Lees dit artikel
2/09/2024
Reeks KMO-advies: Valkuil #2 Slechte marketing
Tal van KMO’s investeren te weinig in marketing of doen dit op de verkeerde manier, waardoor ze potentiële klanten mislopen....
Lees dit artikel
21/08/2024
Reeks KMO-advies: Valkuil #1 Onvoldoende focus
Veel KMO’s hebben te maken met een versnippering van hun aandacht. Ze proberen alles te doen om alle klanten tevreden...
Lees dit artikel
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Naam
E-mailadres
Inschrijven