Enkele getuigenissen

Hoe leg je je blinde vlekken bloot ? 

“Waar ik bij klanten versterking breng, word ik door de collega’s meer dan eens ‘De Brandweerman’ genoemd.” 

En niet omdat ik brandjes blus …“

In onze succesvolle samenwerking bij de firma Pidy, wist Dominique niet enkel direct de vinger op de wonde te leggen en de blinde vlekken te zien, maar ook een aanpak te formuleren die werkte.”

En wat is het grote probleem met blinde vlekken? Dat ze (door het bedrijf) niet zichtbaar zijn natuurlijk.

Ze zelf spotten is quasi onmogelijk en de gevolgen ervan juist inschatten nog moeilijker.

“Mijn ervaring leert dat een onderzoek naar de blinde vlek(ken) in je bedrijf méér dan de moeite loont. Op zeer korte termijn kan je er immers mee ‘winnen’. Zowel op omzet, winst als mensen-gebied.”

Robin Van Oudenhove

CEO Mr Mallo Wetteren

Pidy , een parel van een KMO waar Robin en ikzelf 10 jaar de kar trokken.

Is een klankbord waardevol als manager ? 

“Dominique kijkt met een open blik naar de organisatie. Hij zorgt voor reflectie over het bedrijf, het team en jezelf als leider. Na de maandelijkse sessies met Dominique bruis ik van de ideeën en ga ik meteen met zijn praktische tips aan de slag!”

Kirke Hillewaere

CCO Axintor Veurne

Hoe selecteer je de juiste competentie voor je Raad van Advies voor je bedrijf ? 

“Als je over iemand spreekt die mensen kan motiveren en medewerkers “goesting “ kan laten krijgen dan is er niemand beter. De opgebouwde kennis , de ervaring en het enorme netwerk is van onschatbare waarde.”

“Als coach voor ons jong team legde Dominique enkele accenten die we nog altijd hoog in het vaandel dragen. De hands-on benadering in tegenstelling tot sommige theoretische benaderingen hebben een zeer overtuigende invloed op snel resultaat.”

Lieven De Meulenaere

Managing Director Demapack Oudenaarde

Demapack, een groei-KMO in de verpakkingsindustrie waar ik 2 jaar lid was van de Raad van Advies.

Let’s get in touch

Send a message

Schrijf je in voor de nieuwsbrief