Ga naar de inhoud
Oplossingen
Klankbordsessie
Management & organisatie
Sales & marketing
Teams & talent
Aanpak
Mentor
Cases
Over Dominique
Blog
Oplossingen
Klankbordsessie
Management & organisatie
Sales & marketing
Teams & talent
Aanpak
Mentor
Cases
Over Dominique
Blog
NL
EN
NL
EN
Blog
29/08/2025
Iedereen leider: 3 tijdloze inzichten voor KMO-ondernemers
De zomer is vaak een moment van reflectie. Boeken worden ingepakt in de reiskoffer, maar even vaak ongelezen weer mee...
Lees dit artikel
29/08/2025
Kwetsbaar leiderschap in KMO’s: 3 lessen uit De kwetsbare leider van Joost Callens
Leiderschap in een KMO is vaak een uitdagende en soms eenzame taak. Medewerkers verwachten richting en houvast, terwijl de ondernemer...
Lees dit artikel
8/04/2025
Raad van Advies of Bestuur: Het vergeten kompas van de KMO
In de wereld van de KMO draait alles om actie, voortdoen en dagdagelijkse waan van de dag. Herkenbaar ? Je...
Lees dit artikel
20/02/2025
Hoe zorg je ervoor dat 5 generaties op de werkvloer samenwerken in plaats van botsen?
Een KMO bedrijfsleider sprak me aan met een vraag die al weken op zijn lever lag: “Hoe zorg je ervoor...
Lees dit artikel
13/12/2024
Hoe geef je een familiebedrijf succesvol door aan de volgende generatie
Hoe geef je een familiebedrijf KMO succesvol door aan de volgende generatie? De komende 10 jaar zijn er in Vlaanderen...
Lees dit artikel
13/11/2024
Tevreden klanten = Gouden klanten!
💰 Tevreden klanten = Gouden klanten! 💰 Maar hoe tevreden zijn jouw klanten écht? 🤔 Krijgen ze die topservice die...
Lees dit artikel
12/11/2024
Het ecosysteem van House of Boards werkt als een vliegwiel!
Een snelgroeiend internationaal netwerk Ondernemers, Experten, C-Level Executives, Academici en Investeerders vormen samen leden van een snelgroeiend internationaal netwerk. House ...
Lees dit artikel
29/10/2024
Reeks KMO-advies: Valkuil #6 Onvoldoende aandacht voor personeel
Veel KMO’s investeren niet in de opleiding en ontwikkeling van hun werknemers. Ook de werksfeer is vaak niet top, waardoor...
Lees dit artikel
15/10/2024
Reeks KMO-advies: Valkuil #5 Onvoldoende innovatie
De markt is voortdurend in beweging. KMO’s die niet innoveren, geraken achterop bij de concurrentie. Voorbeeld uit de praktijk Wat...
Lees dit artikel
30/09/2024
Reeks KMO-advies: Valkuil #4 Onvoldoende aandacht voor klantenservice
Verschillende KMO’s investeren onvoldoende in hun klantenservice of doen het op de verkeerde manier waardoor ze weinig terugkerende klanten hebben....
Lees dit artikel
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Naam
E-mailadres
Inschrijven